Ik weet wat ik eet

gezonde levensstijl

Inspiraties 21 mei 2012

Filed under: Tuin — Sweetfairy @ 19:03
Tags: , , , , , , , , ,

Vandaag wil ik met jullie een paar foto’s delen die ik op internet heb gevonden. Om inspiratie te krijgen en zien wat mogelijk is met weinig geld. Je kan veel dingen recyclen zoals oude bekertjes, frisdrankflessen, fruitbakjes en veel meer. Bijvoorbeeld zo’n sproeier gemaakt van oude plastic fles.

Of hier nog één met wieltjes. Grappig 🙂

Dat is handig als je moestuin heb. Misschien ga ik het uitproberen. Maak ik zo één als op de eerste foto.

Ik weet dat niet iedereen een moestuin heeft.  Als je een balkon of terras heb dan is dat al genoeg. Kijk naar de volgende foto’s die ik gevonden heb.

Je kan je plantjes direct in een potgrondzak planten, zoals je ziet groeit het heel mooi.

Plastic  flessen kun je  ook als potjes gebruiken.

En nog één leuk idee. Ziet er zo mooi uit dat ik het ook ga maken.

 

Geef een reactie

