Ik weet wat ik eet

gezonde levensstijl

he he.. waar was ik nou de hele tijd? 10 oktober 2013

Filed under: Blog — Sweetfairy @ 22:30

Het was drukke tijd voor me laatste paar maanden. Had helemaal geen tijd en inspiraties om iets te schrijven. Maar ik ben weer terug en hoop dat ik toch tijd vind om vaker berichten te posten. Het is ook niet makkelijk voor mij in vreemde taal te schrijven, ben heel onzeker erover.

Rode tinten op station Hilversum Noord

Rode tinten op station Hilversum Noord

Chillipepers aan het drogen, vorig zaterdag van de tuin meegenomen

Chillipepers aan het drogen, vorig zaterdag van de tuin meegenomen

LOVE SUN

LOVE SUN

Ik heb genoten van de warme dagen, lekker in het bos gewandeld, mijn moestuin bezocht en naar hatcha yoga les geweest. Dat heeft me goed gedaan. Ontspanning is heel belangrijk voor ons gezondheid. Nu herfst is begonnen kunnen we van de mooie natuur genieten met rijke kleuren. Ik wens jullie veel mooie momenten.

Fijn om te zien dat je over superfoods in de Spits kan lezen

Fijn om te zien dat je over superfoods in de Spits kan lezen

 

Geef een reactie

