Ik weet wat ik eet

gezonde levensstijl

Boerenkool chips 24 november 2014

Filed under: Recepten — Sweetfairy @ 19:25
Tags: ,

boerenkool

Wat heb je nodig:

paar boerenkoolbladeren

beetje tamari sojasaus

Was de boerenkool en verwijder de steeltjes van de bladeren. Snijd in grote stuken en plaats in een grote kom. Bestrooi met een klein beetje tamari sojasaus en meng met je hand zodat elke blaadje bedekt word. Leg de voorbereiden chips op een met bakpapier bekleedde ovenplaat (niet te veel op elkaar). De baktijd kan variëren afhankelijk van wat voor oven je heb dus hou ze goed in de gaten. Verwijder van de oven als de kool knapperig is geworden. Ik zet mijn oven op 100 graden en het is warm genoeg en de kans dat ze verbranden is kleiner. Ze kunnen heel snel verbranden dus mijn advies is om ze elke paar minuutjes te gaan controleren.  En vergeet niet om ze af en toe om te scheppen.

IMG_0296[1]

 

Geef een reactie

